نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2794
-
الف
+

پایان فلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در قشم

مرحله اول فلمبرداری سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» روز گذشته در جزیره قشم به پایان رسید.

به گزارش آی فیلم2، مرحله اول فلمبرداری سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» که به کارگردانی «داوود میرباقری» و تهیه‌کنندگی «حسین طاهری» ساخته می‌شود، دوشنبه ۲۶ حوت/اسفند در جزیره قشم به پایان رسید.

«داوود میرباقری» کارگردان کهنه کار و موفق در عرصه ساخت سریال‌های تاریخی ایرانی از اوایل دلو/بهمن‌ مصروف فلبرداری فصل بیزانس مجموعه «سلمان فارسی» در جزیره قشم شد.

در این فصل از سریال به واسطه رویارویی اعراب لخمی با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده شده است.

در این بخش عبور کاروان سلمان از کنار سپاه روم و ایران «دوران ساسانی» به تصویر کشیده شده است. برای معماری درست تصویر و ایجاد فضایی قابل باور از تعداد بسیاری از بازیگران خارجی با ملیت‌های یونانی، مراکشی، ترکیه‌ای و... استفاده شد که همگی پس از پایان این فصل به کشور‌های خود بازگشتند.

ادامه فلمبرداری مجموعه با توجه به شرایط موجود طبق برنامه به روز شده انجام خواهد پذیرفت و در فصل بهار فلمبرداری از سر گرفته می‌شود.

هم اینک نزدیک به ۱۴۰ دقیقه از این سریال ضبط شده و «امرالله احمدجو» کارگردان کهنه کار تلویزیون ایران نیز به پیشنهاد «داوود میرباقری» به گروه کارگردانی اضافه شد.

پیش‌بینی شده در این بخش از داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد سلمان تا پیش از وفات پیامبر اسلام(ص) در 45 قسمت روایت شود.

به نقل از میزان، سریال «سلمان فارسی» جزو آثار تلویزیونی فاخر ایرانی است و پیش بینی اولیه فلمبرداری پروژه ۵ سال خواهد بود که در داخل و خارج از ایران انجام می‌شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر